sobota, 8 sierpnia 2015

Girl Online

sobota, 8 sierpnia 2015

Hej kochani! 

Na dobry początek, powiem wam kilka słów o sobie. Mam na imię Dominika, w grudniu skończę 15 lat. Pochodzę z niewielkiej miejscowości położonej 60 km od Wrocławia. Moje hobby to rysowanie/malowanie, gra na fortepianie i czytanie książek, najczęściej dramatów, romansów. Jestem także ogromną fanką brytyjskiego wokalisty, autora wspaniałych tekstów i producenta, Eda Sheerana. Jak pewnie się domyślacie w każdej wolnej chwili słucham jego muzyki oraz zagłębiam się w informacje na jego temat, na grupach. Jestem osobą otwartą na nowe znajomości, lubię dużo mówić i się śmiać,uwielbiam 'nowe przygody', a więc myślę, że blogowanie będzie jedną z nich. 

Dlaczego założyłam tego bloga?

Przeglądając strony internetowe, czasami trafiam na wiele ciekawych blogów,barwnych, estetycznie prowadzonych, o różnej tematyce. Wiele razy zastanawiałam się, czy też umiałabym dzielić się swoją opinią na różne tematy za pomocą właśnie takiego bloga. Jednak zdawałam sobie sprawę również z tego, że aby ten blog wyglądał ładnie, estetycznie potrzebne mi będzie trochę czasu na ogarnięcie szablonu, czcionek i chociażby samej tematyki bloga. 

Co będzie tematyką mojego bloga?

Jeżeli mowa już o tematyce, wypadałoby mi powiedzieć kilka słów na ten temat. Wpisy, które będą się tutaj znajdować nie tylko będą przedstawiać moją opinię na temat nowo zakupionych przedmiotów, ale także będą poruszać różnorodne problemy zarówno dotyczące mody, jak i szkoły . Za każdym razem będę starała się wstawić kilka zdjęć, które (mam nadzieję) spodobają wam się i zachęcą do dalszego śledzenia mojej aktywności. 

Zachęcam was do aktywności, ponieważ, jak się domyślacie jedną z miar sukcesu jest ilość aktywnie komentujących osób. Chciałabym nawiązać poprzez to więź, dzięki której z chęcią pisałabym posty i poruszała różne tematy. :)

Jeżeli mój blog wzbudzi w was jakieś zainteresowanie, mam zamiar, aby następny wpis mówił o powrocie do szkoły, czyli notka z serii #BACKTOSCHOOL, co o tym sądzicie? 

Jeśli macie jakiekolwiek pytania, piszcie w komentarzach (lub za pomocą aska,e-maila) , chętnie odpiszę. Mojego instagrama, aska i e-maila macie po prawej stronie, na bocznym pasku pod zdjęciem!

Dziękuję, jeżeli to czytacie (o ile ktoś to w ogóle czyta). Z niecierpliwością czekam na komentarze, Jako załącznik, wrzucam zdjęcie książki, którą obecnie czytam, mojego rysunku i kredek, których używałam, aby on powstał. Cześć!











12 komentarzy:

  1. Świetny początek! ;) Trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog.... bardzo ciekawy poczatek bede go śledzic .. Pozdrawiam ;) Zapraszam na mojego bloga paaulinaa0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się już #backtoschool nie przyda (starość nie radość), ale myślę że bardzo fajny pomysł i będę wpadać poczytać :) Powodzenia i zapraszam do siebie http://mynamesdominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry początek, mam nadzieję, że coraz więcej osób będzie go czytać

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie rysujesz:) Trzymam kciuki za bloga :)

    http://jakprzebiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow :3 Naprawdę świetny początek! Napewno zostanę z tobą na dłużej. Życzę Ci powodzenia :)

    Zapraszam do mnie zyciepelneudow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia :*
    Czekam na następne wpis, Bardzo fajny początek

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku cudowny rysunek! Blog świetnie się zapowiada, zostaję tu na dłużej! Śliczne zdjęcia. :*

    http://coolifes03.blogspot.com/2015/08/lucluc-letni-przeglad.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny blog :) <3 można dużo się o tobie dowiedzieć + śliczny rysunek zazdroszczę *,*
    http://kochamarzyc.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super początek,
    z niecierpliwością czekam na kolejny post
    http://dominikjamroz.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń